الگوریتم موش کور شرکت گوگل یکی از انوع الگوریتم های موجود است که در راستای تکمیل و بهبود دیگر الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم کبوتر پیاده سازی شده است. در ضمن از این الگوریتم به نسبت الگوریتم های معروف دیگر گوگل کمتر یاد شده است و هدف آن فیلتر کردن برخی نتایج کسب و کارهای محلی و بومی بوده و یا برخی نتایج از دیگر نواحی در SERP ظاهر گردند. این الگوریتم "موش کور" تصمیم می گیرد که چه زمانی یک کسب و کار، در نتایج بومی سازی شده گوگل نمایان شده و چه زمانی فیلتر شود و در نتایج نشان داده نشود. در همین راستا ممکن است که کسب و کارهای محلی، همیشه در یک سرچ ساده و یکسان، نمایش داده نشوند.
با توجه به این الگوریتم به نظر می رسد که گوگل هنوز در حال تست و آزمون و خطا برای ایجاد تغییرات در این الگوریتم است. حال زمان آن فرا رسیده که بر روی استراتژی بازاریابی سرچ محلی خود به صورت حرفه ای کار کنید. ممکن است گوگل وبسایت شما را در برخی از جستجوها نمایش ندهد، ولی شما باید روی استراتژی هایی کار کنید که وبسایتتان را برای کاربران قابل دسترس و دست یافتنی کند.
برای تمام کاربرانی که در حوزه وب فعالیت می کنند این موارد گاهی اوقات طبیعی به نظر می رسد که فعالیت آن ها متوقف می شود در حالی که فکر می کنند اطلاعات از بین رفته اما این به معنی از دست رفتن یا گم شدن کل اطلاعات نیست، اطلاعات حذف نشده اند. با این اتفاق در برخی مواقع سایت در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود و مواقع دیگر در نتایج سرچ گوگل دیده می شود. این حرکت کاربران را به اشتباه می اندازد که سایت مخفی شده اما این اتفاق دلیل دیگری جز ثبت نشدن در سئوی محلی نیست.