close
عنوان پیام
متن پیام
بله
خیر
در حال بارگذاری، لطفا منتظر بمانید...
بستن
صفحه اصلی وبسایت های اقتصادی نمونه کارها درباره ما بلاگ
شرکت نرم افزاری ریحون

ریحون

طراحی و پیاده سازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار ویندوز

الگوریتم برت گوگل (Google Bert) با چه هدفی تولید شده؟

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ سئو
الگوریتم برت گوگل (Google Bert) با چه هدفی تولید شده؟

در بهترین حالت ممکن، بِرت (Bert) مدلی از زبان محاوره و روزمره ما است که به تمام الگوریتم های گوگل به خوبی کمک می کند تا حتی کوچک ترین بخش های محاوره ای زبان مثل حروف اضافه را به خوبی یک انسان درک کند.

الگوریتم برت (Google Bert) به بیش از 70 زبان زنده دنیا تسلط کامل دارد!

یکی دیگر از ویژگی های جذاب الگوریتم برت که گوگل بارها به آن اشاره کرده، قابلیت انتقال یادگیری های این الگوریتم به زبان های دیگر است. یعنی تمام چیزهایی که الگوریتم برت در زبان انگلیسی (یا هر زبان دیگری) یاد می گیرد در سایر زبان ها هم برایش کاربردی است. دلیل این اتفاق هم کاملا قابل توجه است، چرا که در تمام زبان های دنیا مفاهیم مشترکی وجود دارد.

" هنوز هیچ روش بهینه سازی برای Bert و کسانی که می خواهند با این الگوریتم رتبه بهتری داشته باشند، وجود ندارد." مثل همیشه تمام تلاش گوگل اهمیت دادن به محتواهایی عالی است که برای کاربران تولید شده اند. بنابراین اگر شما سایتی دارید و در آن تمام تلاش خود را می کنید تا بهترین و با کیفیت ترین محتوا را به دست مخاطبان خود برسانید، الگوریتم برت گوگل هم در این مسیر همراه و کمک حال شما خواهد بود.

الگوریتم Bert چگونه عمل می کند؟

نوآوری الگوریتم Bert در واقع روشی است که می توان جستجوهایی که توسط کاربران انجام می شود را با هر ترتیبی در کلمات و به هر شیوه ی که نوشته شده باشد تشخیص دهد و به گوگل کمک کند که منظور کاربر را بیش از پیش متوجه شود. در گذشته موتورهای جستجو تنها قادر به شناسایی مفهوم جملاتی بودند که از قواعد صحیح برای نوشتن آن ها استفاده شده است، الگوریتم Bert به مدل زبانی این اجازه را می دهد که مفهوم کلمه را بر اساس کلمه هایی که پیش از آن و پس از آن آمده اند فراگیرد.

ثبت نظر
جهت ارسال نظر لطفا عضو یا وارد حساب کاربری خود شوید!
ورود یا عضویت
کلیه حقوق مطالب و نرم افزارهای این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ریحون می باشد.