close
عنوان پیام
متن پیام
بله
خیر
در حال بارگذاری، لطفا منتظر بمانید...
بستن
صفحه اصلی وبسایت های اقتصادی نمونه کارها درباره ما بلاگ
شرکت نرم افزاری ریحون

ریحون

طراحی و پیاده سازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار ویندوز

الگوریتم رقص گوگل (Google Dance) واقعا چه کاربردی دارد؟

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ سئو
الگوریتم رقص گوگل (Google Dance) واقعا چه کاربردی دارد؟

کاربران در هر لحظه از شبانه روز در حال جستجو و پرسیدن سوالات مختلفی در فضای وب از گوگل هستند. گوگل هم برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز تمام کاربران باشد و تجربه خوبی را برای آن ها به وجود آورد، باید همیشه درهای خود را به سوی کاربران اینترنتی باز نگه دارد. الگوریتم گوگل دنس می تواند به راحتی جایگاه یک سایت را در نتایج نهایی موتور جستجو ارتقاء بخشیده و یا باعث نزول جایگاه یک سایت شود. این موضوع باعث می شود این الگوریتم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شود.

با توجه به اینکه برای هر سایتی جایگاه های نخست گوگل حائز اهمیت بوده، لذا اغلب مدیران وبسایت ها جایگاه هایی که در اختیار داشته را باید به طور منظم چک کنند. زیرا احتمال ارتقاء جایگاه و یا تنزل جایگاه در نتایج گوگل به خاطر وجود الگوریتم رقص گوگل، برای همه سایت های اینترنتی وجود دارد.

این تغییرات ناگهانی جایگاه سایت در گوگل تنها به دلیل تغییر در سیستم رتبه بندی است و ارتباطی به خوب یا بد بودن محتوایتان ندارد. گوگل با قرار دادن سایت شما در نتایج اولیه خود، سعی در آنالیز صفحات سایتتان و سنجش محتوا شما را دارد و اگر در آزمون گوگل دنس سربلند بیرون بیایید، جایگاهتان را بهبود می بخشد؛ در غیر این صورت به جایگاه قبلی در گوگل باز خواهید گشت.

ثبت نظر
جهت ارسال نظر لطفا عضو یا وارد حساب کاربری خود شوید!
ورود یا عضویت
کلیه حقوق مطالب و نرم افزارهای این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ریحون می باشد.