close
عنوان پیام
متن پیام
بله
خیر
در حال بارگذاری، لطفا منتظر بمانید...
بستن
صفحه اصلی وبسایت های اقتصادی نمونه کارها درباره ما بلاگ
شرکت نرم افزاری ریحون

ریحون

طراحی و پیاده سازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار ویندوز

الگوریتم پاندای گوگل را می‌شناسید؟

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ سئو
الگوریتم پاندای گوگل را می‌شناسید؟

حتما اسم الگوریتم پاندا به گوشتون خورده این الگوریتم توسط موتور جستجوی گوگل پشتیبانی می شود و هدف آن نمایش هر چه بهتر نتایج به کاربران است. گوگل پاندا وظیفه دارد محتوای وب رو بررسی و مرور کنه و در صورت وجود اشتباهات همانند مطالب تکراری و کپی در وبسایت آن ها رو جریمه کند. اگر رتبه ی سایت کاهش پیدا کنه و در مدت زمان زیادی صرف بشه، مطالب وبسایت نتونسته گوگل را قانع کنه و باید تغییرات جامعی در محتوا ایجاد بشه حتی وبسایت های در حال رشد هم احتمال جریمه شدن از گوگل رو دارند.

محتوای بی کیفیت و تکراری برای الگوریتم پاندا

تولید محتوای باکیفیت و اصولی همیشه از فاکتورهای اصلی گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها بوده. بسیاری از صفحاتی که مطالب بسیار کمی دارند، قطعا به رتبه وبسایت آسیب زیادی وارد می کنه و رضایت کاربران رو از دست می دهد. در این صورت الگوریتم پاندا وظیفه داره آن سایت را حذف کنه و در نتیجه جستجو در صفحه اول گوگل آن را نمایش ندهد. اگر قصد دارین الگوریتم پاندای گوگل سایت شما رو حذف نکنه باید مطالبی که از وبسایت های دیگه کپی کردید رو در سایت خودتون به عنوان کپی معرفی کنید و در انتها منبع اصلی آن را معرفی کنید. در ادامه هم اگر محتواهایی تکراری زیادی دارید، بهتره آن ها رو حذف کنید.

الگوریتم پاندای گوگل را می شناسید؟

عدم هماهنگی در کلمات جستجو و نامعتبر بودن محتوا

یکی دیگر از مواردی که الگوریتم پاندای گوگل به آن بسیار حساسیت نشان می دهد و آن را حذف می کند اینه که که محتوای داخلی وبسایت شما اعتبار کافی رو نداشته است. اگر شما از مطالبی که در سایت خودتون استفاده می کنید به ذکر منبع در انتها نیاز دارد نام منبع را ذکر کنید، در این صورت شرکت گوگل محتوای شما را قبول ندارد و آن را غیر معتبر می شناسد. از نظر گوگل مهم ترین مسائل، مرتبط بودن مطالب صفحه با کلمات سرچ شده است که الگوریتم پاندا این موضوع رو در محتوای صفحه بررسی می کند. در برخی از موارد ممکن است شما مطلبی را جستجو کنید و زمانی که وارد آن سایت شدید مطالب مورد نیاز خودتون رو پیدا نکنید. الگوریتم پاندا وظیفه دارد سایت مورد نظر رو حذف کند و از عملکرد آن ها جلوگیری کند تا در نتیجه جستجو کاربران نمایان نشود.

ثبت نظر
جهت ارسال نظر لطفا عضو یا وارد حساب کاربری خود شوید!
ورود یا عضویت
کلیه حقوق مطالب و نرم افزارهای این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ریحون می باشد.