close
عنوان پیام
متن پیام
بله
خیر
در حال بارگذاری، لطفا منتظر بمانید...
بستن
صفحه اصلی وبسایت های اقتصادی نمونه کارها درباره ما بلاگ
شرکت نرم افزاری ریحون

ریحون

طراحی و پیاده سازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار ویندوز

الگوریتم موبایل فرست ایندکس ( Mobile First Index ) گوگل

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ سئو
الگوریتم موبایل فرست ایندکس ( Mobile First Index ) گوگل

الگوریتم موبایل فرست ایندکس یا Mobile First Index یکی از الگوریتم های نسبتا جدید گوگل است. در سال های گذشته، گوگل نه تنها تلاش کرده تا نتایج بهتری برای جستجوهای انجام شده در گوشی های موبایل ارائه دهد، بلکه رتبه بندی خود را هم بر این اساس تنظیم کرده که کدام یک از وبسایت ها عملکرد بهتری در گوشی های تلفن همراه دارند. البته این موضوع کاملا منطقی است.

الگوریتم موبایل فرست ایندکس

بیشتر از 60 درصد کاربران وبسایت ها، جست وجوهای خودشون رو با گوشی موبایل انجام میدن؛ حتی در بعضی از موارد این آمار به بالای 90 درصد هم می رسد؛ به همین خاطر شرکت گوگل تصمیم گرفت که یک الگوریتم اختصاصی برای کاربران موبایلش ارائه بده. اگه برای شما این سوال مطرح میشه که اصطلاح موبایل فرست به چه معناست، باید یادآور بشم که مفهومش به این معنی است که یعنی وقتی یک کاربر با گوشی همراهش در اینترنت جستجویی انجام می دهد، فقط می تونه وبسایت هایی رو مشاهده کنه که برای نسخه موبایل بهینه شده و ریسپانسو هستند.

نتیجه گیری الگوریتم Mobile First Index گوگل

اگر قصد دارید وبسایت شما در دنیای وب رتبه و جایگاه مناسبی را بدست آورد به طوری که از نظر شرکت گوگل هم مورد تایید باشد، باید با توجه به رفتار و نیاز کاربرانتان رو به جلو حرکت کنید. اما حتما این مورد رو هم در نظر بگیرید که رفتار مخاطب شما با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است. پس بهتر است که نگاهی آینده نگرانه داشته باشید چون الگوریتم Mobile First Index گوگل نخستین گام سلطنت دنیای وب خواهد بود.

ثبت نظر
جهت ارسال نظر لطفا عضو یا وارد حساب کاربری خود شوید!
ورود یا عضویت
کلیه حقوق مطالب و نرم افزارهای این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ریحون می باشد.