close
عنوان پیام
متن پیام
بله
خیر
در حال بارگذاری، لطفا منتظر بمانید...
بستن
صفحه اصلی وبسایت های اقتصادی نمونه کارها درباره ما بلاگ
شرکت نرم افزاری ریحون

ریحون

طراحی و پیاده سازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار ویندوز

الگوریتم تخصصی مام ( MUM ) چه اقدامی انجام می‌دهد ؟

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ وبسایت
الگوریتم تخصصی مام ( MUM ) چه اقدامی انجام می‌دهد ؟

الگوریتم MUM قادر است در هر بخش از وظایفی که به عهده دارد، زبان طبیعی انسان را پردازش کند و با مطالعه و بررسی مستندات، تفاوت میان هر نوع زبان را تشخیص دهد و برای پرسشی که مطرح شده یا به زبان مبدا و یا به هر زبان دیگری، پاسخ هایی با پایان باز ارایه نماید. گوگل می خواهد با استفاده از این الگوریتم اطلاعات تخصصی را برای جستجوهای پیچیده فراهم کند و شما را از جستجو چندین باره در یک موضوع نجات دهد.

گوگل MUM مخفف عبارت Multitask Unified Model می باشد، MUM در نتایج جستجوی گوگل ظاهر خواهد شد تا همانند یک متخصص به سوالات شما پاسخ دهد. از زبان گوگل الگوریتم MUM می تواند همانند روزنامه نگار تصاویر و مقالات منحصر به فرد را تهیه کند.

الگوریتم تخصصی مام ( MUM ) چه اقدامی انجام می دهد ؟

الگوریتم MUM می تواند اطلاعات را در قالب های مختلفی همانند صفحات وب، تصاویر و موارد دیگر به طور همزمان درک کند. شما می توانید به این الگوریتم تصویر بدهید و بهترین تحلیل را با توجه به سوالتان از آن دریافت کنید. همان طور که گوگل استناد می کند، گرفتن عکس از کفش های خود و پرسیدن این سوال که آیا آن ها برای صخره نوردی مناسب هستند، راحت تر از هر زمان دیگری شده و فقط در چند ثانیه گوگل به سوال شما پاسخ می دهد.

ثبت نظر
جهت ارسال نظر لطفا عضو یا وارد حساب کاربری خود شوید!
ورود یا عضویت
کلیه حقوق مطالب و نرم افزارهای این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ریحون می باشد.