close
عنوان پیام
متن پیام
بله
خیر
در حال بارگذاری، لطفا منتظر بمانید...
بستن
صفحه اصلی وبسایت های اقتصادی نمونه کارها درباره ما بلاگ
شرکت نرم افزاری ریحون

ریحون

طراحی و پیاده سازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار ویندوز

نکات مهمی در سئو وبسایت

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ سئو
نکات مهمی در سئو وبسایت

عنوان های جذاب برای محتوا

آیا می خواهید محتوای وب سایت شما در موتورهای جستجو در نخستین صفحه ها دیده شوند؟ در این صورت باید هم برای تگ عنوان صفحات و هم برای متن محتوای داخل صفحات وبسایت خود، عنوان های جذابی انتخاب کنید.
در نگاه اول شاید انتخاب عنوان مسئله ای ابتدایی به نظر برسد، اما نوشتن یک عنوان جذاب می تواند به نرخ کلیک و جلب نظر مثبت کاربران، برای جلب شدن به محتوای شما، کمک کند.


عنوانی که می گذارید باید علاقه کاربر را مورد هدف قرار بگیرد و او را وسوسه کند تا برای خواندن ادامه محتوا بر روی لینک آن کلیک کند.


از تصاویر زیادی استفاده کنید

یکی از بهترین روش هایی که با آن می توان خوانایی محتوای صفحات را افزایش داد و توجه بازدید کنندگان را جلب کرد، استفاده از تصاویر می باشد. در کنار پشتیبانی از محتوا و ارتقای تجربه ی کاربری، تصاویر منبعی بسیار مهم برای کسب ترافیک بشمار می روند.
یکی از اولین و مهمترین پارامتر سئو تصاویر نام اصلی فایل تصویر است. نام فایل ها باید با دقت انتخاب شود و بهتر است که از کلمات کلیدی برای نام آن ها استفاده کنید. حجم فایل تصویر می تواند تاثیر بسیاری بر روی مدت زمان بارگذاری صفحه بگذارد پس مهم است که آن را به درستی انتخاب کنید.

نکات مهمی در سئو وبسایت


محتوای طولانی منتشر کنید

بررسی ها نشان داده است که بین محتوای طولانی و رتبه های بالاتر ارتباطی وجود دارد. البته این بدان معنا نیست که صرفا با انتشار پست های طولانی به صفحه نخست نتایج جستجوها دست خواهید یافت.
اما بسیاری از مطالعات نشان داده است که نوشتن بیش از 1000 کلمه می تواند بر روی رتبه سایت تاثیر خوبی بگذارد. موتورهای جستجوگر به مواردی که در ابتدای صفحه نشان داده می شوند ارزش بیشتری می دهند و این موضوع در مورد تگ عنوان نیز صدق می کند. بنابراین اگر نگارش عنوان صفحه با مشکلی مواجه نمی شود، بهتر است که کلمه کلیدی را در ابتدای آن استفاده کنید.


شرکت نرم افزاری ریحون

برای انجام سئو حرفه ای یک تیم حرفه ای نیز مورد نیاز است. تشکیل تیم سئو قدرتمند نیازمند گردآوری افراد متبحر و متخصص در زمینه های مختلف است. بدین جهت تیم ما تمرکز خود را بر این قرار داد که با ارائه فرآیند های مبتنی بر تکنیک های سئو به شما کمک نماید تا رتبه وبسایت مورد نظرتان را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

ثبت نظر
جهت ارسال نظر لطفا عضو یا وارد حساب کاربری خود شوید!
ورود یا عضویت
کلیه حقوق مطالب و نرم افزارهای این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ریحون می باشد.