close
عنوان پیام
متن پیام
بله
خیر
در حال بارگذاری، لطفا منتظر بمانید...
بستن
صفحه اصلی وبسایت های اقتصادی نمونه کارها درباره ما بلاگ
شرکت نرم افزاری ریحون

ریحون

طراحی و پیاده سازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار ویندوز

مزایای مهم کسب‌ و کار اینترنتی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ وبسایت
مزایای مهم کسب‌ و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی!

شاید شما هم شامل آن دسته از افرادی هستید که به تازگی به زمینه کسب و کارهای آنلاین علاقه مند شده اند. کسب درآمد از دنیای اینترنت مهارتی به روز است، اگرچه در جامعه ما به اینگونه افراد توجه زیادی نمی شود و بر فرض مثال اگر کارمند یک اداره باشید ممکن است جایگاه اجتماعی بهتری داشته باشید ولی وقتی شما می توانید درآمد خیلی بیشتری از یک کارمند بدست بیاورید، چرا که نه..!؟
البته منظور این نیست که در کسب درآمد آنلاین دیگر نیاز به صرف زمان ندارید..! بلکه برعکس در ابتدای کار باید زمان و انرژی بیشتری بگذارید و از همه جهات هزینه کنید تا ثمره آن را برداشت کنید.


انتخاب محصول یا بازار فروش!

بیشتر افرادی که قصد دارند به تازگی کسب و کار اینترنتی را شروع کنند، این اشتباه را مرتکب می شوند که ابتدا به دنبال یک محصول می گردند تا سپس بازاری برای فروش آن پیدا کنند.
برای افزایش احتمال موفقیت شما، باید ابتدا بازار را پیدا کنید، سپس به دنبال محصول یا خدمات مناسب برای فروش به آن بازار باشید. نکته اینجاست باید افرادی را بیابید که به دنبال یک راه حل برای مشکل شان هستند ولی با جستجو کردن، نتایج خوب زیادی را پیدا نمی کنند.


کسب و کارت رو آنلاین کن!

همان گونه که از این محتوا می توان نتیجه گیری کرد که داشتن وب سایت اختصاصی، ضروری ترین بخش فعالیت هر کسب و کاری است. یکی از مهمترین ملزومات این روزهای کسب و کارها برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند، استفاده از امکانات فضای اینترنت است.
بعد از اینکه بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا، بسیاری از کسب و کارها مجبور به تعطیلی شدند اما گروهی که وب سایت اختصاصی داشتند بیشترین سود را از قابلیت های اینترنت دریافت کردند.

مزایای مهم کسب  و کار اینترنتی


شرکت نرم افزاری ریحون

شما زمانی که کسب و کار آنلاین خود را به کمک تیم ما پیاده سازی کنید دیگر لازم نیست مشتری ها را به صورت انفرادی مشاوره دهید و فروش کالا یا خدمات داشته باشید.
شما در کسب و کار آنلاین خود یکبار توضیحات اصولی را می دهید، مدیا و تصویر از محصول یا خدمات تولید می کنید و در شبکه های اجتماعی و وبسایت خود منتشر می کنید و حالا مشتریان، شما را از طریق سرچ محصول یا خدمات در گوگل و شبکه های اجتماعی پیدا می کنند و خرید را از وبسایت شما انجام می دهند.

ثبت نظر
جهت ارسال نظر لطفا عضو یا وارد حساب کاربری خود شوید!
ورود یا عضویت
کلیه حقوق مطالب و نرم افزارهای این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ریحون می باشد.